100210 - Tror jag är sjuuk...

Hej på er!
Jag kom hem för ett par timmar senmen har bara legat i soffan och läst min bok. Sambon kom hem tidigare idag och de har suttit och spelat. Me jag mår verkligen inget bra. Det går magsjuka på jobbet och runt i bekantskapskretsen så jag känner mig rätt utsatt. Nu har jag gått och känt mig illamående, rumlig i magen, ont i huvudet och allmänt trött och enegrilös...Så vi får väl se hur det artar sig elle rhur man nu säger... Vill verkligen inte bli magsjuk för det är nog en av de värsta sjukdomarna man kan ha...

Blir nog rätt lugnt för mig ikväll. Sambon vill hitta på en massa saker men jag orkar verkligen inte. Behöver vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback