100209 - Tisdag...

Godmorgon på er!
Hoppas ni nar sovit gott. Jag sitter nu ocg håller på med datorn innan jag ska göra mig iordning och sticka iväg till jobbet. Det kommer nog bli ganska dåligt med bloggande idag eftersom vi har möte ikväll. Jag måste komma ihåg att ta med mig matlådan så slipper jag lir så sjukt hungrig. Jag sitter här och tittar ut genom fönstret och ser istapparna som hänger ner från taket på grannhuset och det är helt galet vad stora de är. Fatta om någon skulle gå under dem när de väljer att ramla ner. Jag kan lova att det kommer att bli ett ordentligt blodbad då för de är så gigantiska. Jag ska se om jag kan få en bild på dem så får ni se. Jag kan bara såga så här att den längsta är typ 2 meter lång...

Jaja nu måste jag iaf göra mig iordning och sticka till jobbet.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback