100209 - Alla hjärtansdag???

Ja så var man då hemma igen. "Firade" det med lite kakor som fortfarande finns kvar sen i söndags. Jag är riktigt trött ikväll igen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att vara pigg när jag kommer hem. Jag forstår verkligen min mamma varför hon somnade i soffan direkt hon satte sig där hemma när man var yngre. Jag är nog lika trött jag. Jag kan verkligen titta på klockan och somna efter hur mycket den är =) Något som min sambo och mina vänner alltis trackar mig för men jag är verkligen ingen som kan vara uppe hela nätterna. Det funkar liksom inte för mig.

På söndag är det alla hjärtansdag och jag vet inte vad jag ska hitta på till min sambo. Någon som har något förslag?? Vi var lite inne på om vi skulle fira det på lördag så vi kan vara ute lite längre än vad vi skulle kunna vara om vi firade på söndag, men vi vet inte vad vi ska göra. Jag försökte få min sambo att komma med något förslag men det gick väl så där måste jag säga. Jag skulle verkligen vilja komma på något riktigt mysigt och trevligt att göra men det står helt stilla tyvärr... Får försöka fundera lite till...

Nu är det dags för House, sen sova.
Godnatt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback