100208 - Biggest Loser...

Nu sitter jag mätt och glad och tittar på Biggest Loser och kan inte annat än tycka att de är otroliga. Idag håller de på med ett triathlon-lopp med simning, cykling och löpning. När de sprungit klart ska de även ta sig upp för 40 våningar i trappor innan de är i mål... Helt galet jobbigt...Men jag tycker att de är skitduktiga och jag hoppas verkligen att jag nångång i mitt liv ska kunna klara av en sån tävling. Jag tycker att det är skitkul att tävla och även om jag inte är toktränad så går jag in med inställningen att vinna (fast jag verkligen inte har någon chans alls...) Jaja det blir nog till att anmäla sig till någon härlig löpartävling under våren eller sommaren så man har ett mål att träna mot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback