100207 - Inte mycket till söndagsfika...

Hej hej!
Här sitter vi, tre tappra själar som alltid är här på söndagsfikat. Jag och sambon så klart och så Jocke. Killarna spelar och jag blippar på datorn. Alla andra dissade oss ikväll. Tur att jag inte ställde mig och bakade som jag var på väg att göra. Det ända som stoppade mig var att vi inte hade något ströbröd hemma och tur var väl det. Flera hade sagt att de faktiskt skulle komma eller hörde inte av sig alls, så det är klart att vi hade laddat upp för ett helt gäng. Men ju längre tiden gick dessto fler hoppade av. Till slut blev det då bara vi kvar. Jävligt tur att jag inte hade bakat som sagt. Då hade jag varit måttligt road...

Vi har iaf varit och kollat på en lägenhet idag. Den var jättfin, låg på ett bra ställe och med lagom pris. Synd bara att den var något liten. Det var en trea på 60 kvm (bara 5 kvm större än våran) men den var sjukt bra planerad. De hade verkligen utnyttjat kvm bra till skillnad från en annan lägenhet som vi kollade på får 2 veckor sedan som var på 74kvm men kändes mindre än våran. Iaf så kändes det som om den här lägenheten skulle kunna känns lite liten efter ett tag och det var ont om förvaringsmöjligheter tyvärr. Vi har ju tänkt att köpa nåt för att få lite större så vi vill bo kvar där många år till, inte behöva flytta efter nåt år igen... Så vi letar vidare och hoppas på att banken ringer imorgon.

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, en trea på 60 kvm kan nog kännas lite liten efter ett tag. Våran är på 83 kvm och känns ganska så lagom stor kan jag tycka! Hör av dig när ni har hört ngt från banken. Tänk på att jag lever ut mina flyttdrömmar genom er! :-)

Kram

2010-02-07 @ 20:41:01
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback