100207 - Grattis min älskling!

Idag känner jag mig verkligen som världens bästa sambo. Jag gick upp och tog all tvätt själv imorse. Sen gick jag till affären och införskaffade diverse saker och gick hem och bakade bröd till min sambo. Stekpannegröd blev det, så himla gott. Kokade kaffe och dukade fram inna jag väckte honom. Han har ju trots allt namnsdag idag och då måste man ju fixa lite extra åt honom =)

Sen blev det till att titta på reprisen av Melodifestivalen och tyvärr måste jag säga att det fanns många bidrag som kändes väldigt tråkiga. Ola, Jenny Silver, Anders Ekborg, Pain of Salvation var de som kändes tråkiga, Frispråkarn var en skön hip-hoplåt men inget för schlagern och Salem al Fakir var mysig men även den var inget för schlagern. Så vad blev då kvar??? Jessica Andersson och Linda Prichard var mina favoriter. Tyvärr åkte Linda ut och Jessica kom bara till andra chansen. Ola gick till finalen (som väntat) och Salem al Fakir gick också direkt till finalen. Lite kul att han kom dit faktiskt eftersom man absolut inte hade förväntat sig det. Inte jag iaf. Pain of Salvation gick även de till andra chansen men deras låt var väldigt tråkig. Dessutom var det ju bara sångaren och en pianist som gjorde nåt. De andra killarna i bandet fick sitta eller stå med sina instrument i bakgrunden, halvt i mörkret och bara vara. Kändes fruktansvärt fel för men väntade hela tiden på att låten skulla komma igång och de skulle tända upp för de andra... Men men Måns var ju super bra iaf så jag får fortsätta att njuta av honom varje vecka...

Nu blir det "The Hangover" och sen lite visningar...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback