100203 - Jag vill så himla gärna...

...att min sambo ska få komma hem till e totalt nystädad och fräsh lägenhet men jag är verkligen inget städ freak av mig. Jag är kass på att städa och jag kan hitta på miljoner ursäkter föa att slippa... Han är så himla dukitg på att städa, plocka och fixa och jag önskar verkligen att jag kunde ta efter honom men det går verkligen inte. Därför skäller jag inte allt för mycket på honom när han inte orkar gå upp på söndags morgnarna för att tvätta. Det skulle vara så skönt att slippa ha dåligt samvete. Därför måste jag verkligen få färdigt garderoben ikväll så jag kan stryka det från listan och känna mig lite bättre till mods =)
Nån som har lust att hjälpa mig???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback