100202 - Trötter hälsar på...

Godmorgon godmorgon!!!
Fy fan vad jag är trött idag. Jag sover ju inget vidare när sambon är borta. Han tyckte att det var lite gulligt när jag pratade med honom nyss. Mmm jättegulligt när han är borta hela veckan och jag inte sover ordentligt på fyra nätter...Jo men visst då är jag säkert jättegullig. Då kanske det inte är så konstigt att man är så himla trött på fredagskvällen och vill gå och lägga sig vid 8 =)

Idag blir det jobb och sen blir det nog att åka hem och lägga sig igen. Jag hade tänkt att börja städa garderoberna så de var klara till på fredag när sambon kommer hem. Får se om jag kan hitta lite eneregi under dagen så jag blir som en liten duracellkanin, städar garderoberna OCH cykla en halvtimme... Jag återkommer med resultatet senare ikväll...

Nu måste jag äta lite frukost.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback