100202 - Första etappen avklarad...

Nu är iaf första etappen av denna kväll färdig. Disken är klar och köket ser fint ut. Det hjälper verkligen att ha lite bra musik på och med min ultimata spellista bland gamla godingar så går jobbet mycket fortare. Kvar att göra för kvällen är:

• Börja rensa i garderoberna

• Cykla minst 20 minuter

• Duscha efter cyklingen

• Kanske unna mig lite glass, annars blir det ett äpple...

Jag tänkte att jag skulle sortera lite kläder medans jag tittar på Biggest Loser. Jag är riktigt impad över de människorna och önskar att jag kunde vara lika duktiga som dem. Visst, de har typ 50 kilo mer än jag att gå ner och de är på en ranch där de inte har så mycket annat att göra än att träna men iaf. Jag är glad över att jag har kommit igång med cyklingen iaf. Dessutom tänker jag mig lite extra för att äta nyttigare än vad jag gjorde tidigare samtidigt som jag faktiskt unnar mig vissa små gottämnen då och då. Annars hade jag nog lagt av för länge sedan, sån stor gottegris är jag faktiskt. Dessutom rider jag ju alltid 2 ggr i veckan och det håller mig ändå hyfsat i form faktiskt...

Dags att börja med nästa steg då =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback