100202 - Dags att städa...

Hej på er!
Har det gått bra för er idag?? Jag vet inte vad det är med mig men jag blir bara snurrigare och snurrigare för var dag som går. Om jag är så här snurrig nu som 23åring, hur ska det då bli när jag blir äldre och man faktiskt blir snurrig och glömsk??? De skrattar bara åt mig på jobbet men jag börjar verkligen tycka att det är jobbigt nu. Jag vill inte känna mig som en 60-åring i huvudet längre...

Jag har lovat mig själv att jag ska ta tag i lägenheten den här veckan och försöka att storstäda den tills sambon kommer hem på fredag. Så jag har tänkt mig att ta en liten bit i taget och idag ska jag börja med köket och lite i garderoberna... Jag hoppas att sambon ser någon skillnad när han kommer hem. Jag håller er uppdaterade =)

Nu ska jag gå och diska och lyssna på musik...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback