100201 - Första februari...

Så var vi då redan inne i februari och våren närmar sig med stormsteg. Från och med nästa månad så är det ju faktiskt vårmånad enligt kalendern så vi får väl se om vädret håller med...

Igår blev det pannkaksfest här hemma. Vi var ute hos en kompis och fikade lite och de stekte pannkakor där. Vi blev så sjuuktsugna så vi åkte hem och stekte pannkakor till oss också. Pannkaka för 4 pers blev ett riktigt berg men som tur var blev det 4 över så jag kunde få lite mumsig frukost idag =) Alltså pannkaka är bland det godaste som finns men jag orkar alltid bara 4 st. Kanske 5 om jag vilar lite mellan...

Förkylningen blir nu bara värre och värre igen. Ni får ursäkta om jag tjatar om mina sjukdomar men de upptar alldeles för mycket av mitt liv. Jag önskar att jag nu skulle få bli frisk så man kunde få bli pigg och glad igen. Hela veckorna släpar man sig igenom för orken är så långt ner i botten och på helgerna sover man mest hela tiden. Det är fan inget kul. Jag vill ochså vara pigg och orka hitta på massor med saker med mina vänner och dessutom vågar jag inte riktigt åka och hälsa på min syster och systerdotter eftersom jag inte vet vad det är för jävla bacill jag bär på. Hur kan mitt immunförsvar vara såå dåligt att det inte förstärks av en förkylning...? Nån som har nåt förslag???

Nu ska jag ta och göra mig iordning och ta mig iväg till jobbet.
Ha en bra dag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback