2010.12.31 - Sista dagen på detta år...

Godmorgon på er!

Kan ni fatta att det är sista gången vi skriver 2010? För mig så har det här året gått sjukt fort och jag kan knappt fatta att det redan är slut. Så vad har då hänt mig under detta år?? Jag kan komma på 3 4 stora saker som har hänt mig detta år (jag höll på och glömma det viktigaste):

Nummer 1:
Jag blev moster igen, även denna gång till en söt "liten" tjej som fick namnet Astrid.

Stackars nummer 2, det blir inte alls lika mycket bilder skickade på henne. Tyvärr har jag ingen alls på datorn men massor i mobilen. Dock vet jag inte vart kabeln är så det får bli en mobilblogg på henne senare...

Nummer 2:
Jag och sambon åkte utomlands för första gången någonsin. Planet gick till Kreta och Rethymnon. Ett helt underbart ställe =)

   
  


Nummer 3:
Jag slutade på jobbet och blev återigen en student... Jag började plugga på Språkvetarprogrammet i Uppsala och halva mitt bohag flyttade dit.

  


Och slutligen Nummer 4 (och kanske det största beroende på hur man ser det...):
Sambon friade till mig!!! På min födelsedags morgon gick han ner på knä med en ring i hans hand och frågade om jag ville bli hans fru och jag sa så klart JA!!!!

 
   


Så detta var en summering av mitt år. Hur ser eran summering ut???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback