2010.12.26 - GOD FORTSÄTTNING!!!

Hej på er!

Jag hoppas att eran jul har varit lugn, mysig och behaglig. Jag har passat på att bara njuta av denna jul tillsammans med familjen så jag har knappt suttit vid datorn alls. Det är så skönt att kunna göra så ibland.

Just nu orkar jag inte berätta så mycket om julen förutom att vi var hos sambons bror med familj på julaftonen och hos min familj på juldagen...

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska jobba. Tre dagar denna vecka ska jag jobba på mitt gamla jobb. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt. Det brukar jag inte vara så där jättemånga där i mellandagarna så det blir extra mysigt då. Därför ska jag snart träffa kudden så jag orkar gå upp imorgon. Jag börjar nämligen tidigt...

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Puss


Kommentarer
Postat av: Aline

kika in hos mig om du vill vinna ett presentkort från H&M :) gott nytt år

2010-12-31 @ 02:44:13
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback