2010.12.20 - Snart jul...

Hej på er!

Här har det varit fullt upp hela dagen. Jag hade köpt fel julklapp igår så det var bara att åka och byta. Tur att man har världens bästa kompis som gör allt för att det ska bli rätt och dessutom hitta rätt storlekar =) Syster kommer nog bli nöjd!! Sen var det ju lillskruttans julklappar, inte lika lätt kan jag lova... Vad köpte jag till Elsa till hennes första jul?? Det var mycket enklare. Aja nu tror vi att vi har kommit på en julklapp iaf oc sen ska jag komma på något lite roligare också tror jag. Något som lillan faktiskt kan tycka är roligt på en gång, inte bara användbart =)

Jag letade dessutom efter en klänning till mig och den jag hade hittat igår på nätet var så klart slut i affärerna. Aja vad hade jag förväntat mig när Kenza hade tipsat om den?? Den var såå fin och rätt okej pris och jag är tydligen väldigt kräsen när det kommer till klänningar märkte jag. Jag gillar att köpa hyfsat tidlösa klänningar som jag faktiskt kan ha i garderoben i ett par år utan att de känns jättegamla. Så nu har jag iaf hittat en klänning på bubbleroom för 95:-. Riktigt lagom pris faktiskt, hoppas bara att de lever upp till mina förväntningar.

Nu ska jag åka till gamla jobbet för julkul med bla fulklappsbyte. Jag vet inte om min räknas som fulklapp men
det är iaf något som bara ligger och skräpar här hemma.

Ha en bra kväll.

Puss


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Trist när det blir fel. :S

2010-12-20 @ 14:39:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:) <3

2010-12-21 @ 21:13:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback