2010.12.19 - Julhandel...

Hej på er!

Har ni haft en trevlig helg?? Min har varit lugn och härlig. Idag har jag och S varit nere på stan och handlat julklappar till våra syskonbarn. Ja eller jag har ett av dem kvar att köpa till men det ska jag fixa imorgon. Får se om jag måste byta en av dem, är inte helt säkert på att det är rätt. Måste nog höra mig för =)

Ikväll har jag bjudit S och Jimmie på middag. Det blev mina egengjorda köttbullar (nästan iklass med farmors), potatis och gräddsås...MYCKET GOTT BLEV DET!!! Nu är jag sjuktmätt och moffar istället lakritspipor som sambon hade med sig hem till mig från båten. Mums =)

Jag har suttit och spanat efter nyårsklänningar här på nätet en stund. Jag måste verkligen ha en ny, de som hänger i garderoben är antingen för små eller använda på de senaste 10 fina tillställningarna. Inte så kul kanske, men det är så dyrt med finklänningar. Ja eller en 500:ing iaf och det känns mycket för min plånbok just nu... Aja får se hur det blir.

Nu blir det mys i soffan och sen sängen.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Elin

Kolla på tradera!

Kram

2010-12-20 @ 06:27:49
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-20 @ 12:42:51
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback