2010.12.18 - "I miss you still"

Godmorgon på er!

Här är jag igen efter lång tystnad. Jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga, bara njutit av mina näras sällskap. Jag har nu varit vaken sen 7 för att tvätta. Japp, på en lördag tro det eller ej men eftersom sambon är på kryssning med jobbet tänkte jag att vi kunde ha lite härlig sovmorgon imorgon så då fixar jag tvätten redan idag.

Igår hade jag en jättemysig kväll hos Cicci och Martin. Egentligen skulle vi ha gått på Filial med tjejerna men en kunde inte och en blev sjuk så jag och Cic bestämde att vi skulle ha en mysfredag istället. Så middag inhandlades på Inivation och sen tittade vi på "På spåret" och Skavlan och lite annat smått och gått, åt knäck och popcorn och drack lite vin. Så mysigt blev det =)

Idag hade jag tänkt att städa lite, kan behövas. Jag förstår inte hur snabbt det blir skitigt och stöckigt här hemma, speciellt eftersom vi inte är hemma så mycket. Men städning behövs nu igen iaf. Kan vara kul för sambon att komma hem till en nystädad lägenhet nu när han varit borta. Jag hade egentligen tänkt att julpynta hela lägenheten också men vi får se hur mycket jag orkar göra. Jag har nämligen fortfarande ingen energi att prata om. Vet inte vad det är som är fel, kanske allt som börjar släppa efter en händelserik och hektisk höst kanske.

Jag såg just att det är den 18:de idag och trots att det är 11 år sedan så får jag en chock. Jag saknar dig massor farmor... Jag ska försöka mig på att göra dina köttbullar idag =)

Hoppas ni får en bra dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback