2010.12.18 - DAG 11 "Mina syskon"

Det har tagit ett tag men nu är jag igång med listan igen... Denna gång ska ni får höra om min underbara syster, Elin. Hon är drygt 3 år äldre än mig och jag har hela mitt liv sett upp till henne. När vi var små så ville jag alltid göra allting som Elin gjorde oc alltid leka med Elin och hennes kompisar =) Det fick jag inte alltid men för det mesta... Men ibland när hon tröttnade så lyfta hon ut mig ur rummet, stängde dörren och jag stod utanför och bankade och grät för jag ville in igen =)

 

När vi sedan blev äldre blev vi rikitgt bra vänner och umgicks nästan jämt. Dessutom sov jag i hennes rum i många år på en madrass trots att jag var stor nog att sova i mitt egna rum...

Jag saknade henne massor när hon flyttade hemifrån, för inte nog med att hon flyttade, hon flyttade dessutom till en annan stad vilket jag fortfarande tycker är tråkigt. Det hade varit skönt att haft henne lite närmare...

Det är min söta syster det och jag är glad att jag fick just henne till storasyster...


Kommentarer
Postat av: Elin

Naaaaw, vad fint! Du är inte så tokig du heller! :-) Och du vet ju att jag saknar dig med! Nu har jag ju barnen att försöka locka hit dig med oxå. ;-)

Kram på dig gumman

2010-12-19 @ 09:41:38
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback