2010.12.13 - Trevlig Lucia =)

Heej på er!

Är det någon mer än jag som älskar att vakna på Lucia morgon och sätta sig framför tvn och titta på alla dessa Lucia-tåg/program som alltid går. Imorse var det en hel timmes program på svt2. Så mysigt. Det gör att jag saknar den tiden när man skulle hinna med ungefär 20 Luciatåg under december men det var en rolig tid. Mitt största mine från Luciatåg var nog när jag var Lucia i sprothallen här i stan med en kör på ungefär 200 st (eller nåt sånt, kanske fler) och HELA sporthallen är fylld med folk som tittar och lyssnar på oss... Det var mäktigt vill jag lova =) Det är nu 7 år sedan nu men jag kan fortfarande minnas det som igår. Jag önskar att jag hade några bilder så jag kunde visa er men tyvärr är de flesta på papper eller jättesuddiga/mörka. Det kan vara så att några finns på mammas och pappas dator, jag vet inte.

Nu börjar jag nog bli lite friskare och idag är första dagen som jag känner att jag har lite energi och hunger. Min hunger brukar försvinna helt när jag är sjuk men idag kurrar magen så det är ett gott tecken. Ska ta och laga lite mat här om en stund och imorgon ska jag iväg till skolan igen. Nu orkar jag inte ligga hemma längre och det är ju bara 3 dagar kvar i skolan innan lovet.

 
Bildkälla 1                                                               Bildkälla 2

Gillar ni bäst en tyst eller en sjungande Lucia???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback