2010.12.09 - TILLBAKA!!!!

Heeeeej!!
Kan ni fatta vilken abstinens jag har haft dessa dagar jag knappt kunnat ha datorn igång. Jag har på sin höjd kunnat kolla min mail och snabbt in på facebook, men annars har det varit rätt tomt. Det är ju lite typiskt att jag glömde kabeln just då när jag mådde så pass dåligt att jag bara ville ligga hemma och titta på en massa program som jag har missat när jag varit i Uppsala under hösten. Men nej nej så blev det inte. Jag fick snällt sätta mig och titta på TV istället. Jag passade även på att hälsa på på gamla jobbet medan jag var pigg under gårdagen. Hehe lite Ipren har väl alltid suttit bra när kroppen mår dåligt =)

Nu är jag i Uppsala iaf och kan äntligen koppla in datorn i kabeln igen så jag kan sitta utan stress. Det är lite skönt faktiskt. Sen blir det till att läsa lite mer i min nya bok innan jag somnar.

Jag vet att det saknas rätt många dagar från min lista men de kommer. Imorgon och under helgen får ni dem, för just nu orkar jag inte. Vill bara lägga mig ner och sova.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback