2010.12.06 - Snart sjuk...

Hej hej på er!

Har nu haft en trevlig helg?? Min har varit riktigt mysig, men imorse när jag vaknade, trött och slut hade jag även en stor klump i halsen som rev och kliade. Ju läge jag var uppe desto mer dunkade huvudet. Dessutom fryser jag som sjutton och har ont i lederna. Så det är nog sjukdom på väg, tyvärr... Kanske inte det roligaste direkt men vad ska man göra. Jag har varit ovanligt frisk den här hösten så det är kanske inte så konstigt om det nu kommer =)

Nu har jag tagit några alvedon så jag ska orka plugga ett par timmar till. Tenta imorgon och det känns inget vidare att vara sjuk nu. Det blir till att ta fler tabletter imorgon så jag orkar med att skriva tentan. Sen blir det nog till att åka hemåt efter den, jag är ju ledig på onsdag. Första dagen på mycket länge...

Om en stund kommer dag 10 och 11 upp. Jag glömde bort att lägga upp den igår så ni får dubbla idag =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback