2010.12.05 - Söndag

Godmorgon godmorgon!

Eller jag såg just att det faktiskt är förmiddag men men. Jag har varit uppe så länge att jag fortfarande tror att det är morgon. Aja imorse var det upp för tvättning igen. Den vanliga söndags sysslan, rätt trött kan jag lova. Egentligen blev det inte så himla sent igår, jag tror jag somnade vid 12 eller nåt man ändå var det rikitgt segt att ta sig upp. Dock somnade jag om på soffan när vi kom upp i lägenheten igen och det gjorde tydligen sambon också för han sover fortfarande...

Igår hade vi det mycket trevligt hos kusinen och familj med mycket god mat, god dricka och mycket trevligt sällskap. De bjöd på en chokladkaka (kladdkaka) till efterrätt som var sjuuukt god. Jag hade lust att äta upp hela, men vågade inte =) Inte så uppfostrat om jag hade gjort det, men god var den!!

När vi kom hem blev det en stund framför datorn innan jag somnade.

Idag blir det plugg för hela slanten, kanske en snabbtur ner på stan också. Skulle vara trevligt att träffa lite vänner, har inte träffat dem på typ 2 veckor.

Ha en bra dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback