2010.12.03 - Jul i Kapernaum...

Hej hej på er!

Jag vet att det var dåligt bloggande igår men jag stack till skolan redan vid 10 och vi gjorde färdigt vårt projektarbete. Skönt att vi kunde jobba så bra att det blev färdigt så fort, det är ju redovisning redan på måndag. Sen var det föreläsningar till 15 och efter det bar det av till Örbyhus, till Katie. Där var paltbaket redan i full gång när jag kom dit så jag kunde bara sätta mig och snacka skit och äta skumma tomtar =) Det blev även "Jul i Kapernaum" som de flesta haft som favorit-julkalender från barndomen, en alltså vad ver det där för något egentligen??? Alltså det anspelade ju på sex HELA TIDEN!!!! (dessutom var den jätteläskig på vissa ställen) Jag kan ju lova att alla pappor gillade just den julen... hehe Aja vi hade iaf skitkul =)

Nu har jag varit hemma en stund och har hunnit äta pizza men nu måste jag visst plugga. Sambon tvingar mig buhuhuhu....(hahaha)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback