2010.12.03 - DAG 7 "MIN BÄSTA VÄN"

Eftersom det blev så dåligt med bloggande igår så kommer dag 7 idag istället. Denna dag ska jag berätta om min bästa vän...



Mitt livs stora kärlek är faktiskt också min bästa vän. Jag vet att jag kan berätta allt för honom, jag kan gråta hos honom, skratta med honom. Det är så skönt att bara kunna vara kompisar ibland, jag vet att han älskar mig även (eller kanske trots att) om jag inte är vid hans sida varje sekund. Det är jobbigt att vara borts från honom så mycket som jag är, men kanske är det därför som vi faktiskt uppskattar varandra så oerhört mycket. Man ser till att bevara varje sekund man får tillbringa i hans sällskap och därför tar man inte varandra förgivet.

Jag har många andra nära vänner som jag uppskattar massor och som jag älskar för att de finns, men detta är min absolut bästa vän =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback