100827 - Lite lugnare...

Godmorgon på er!
Har ni sovit gott?? Själv somnade jag väldigt sent i natt någon gång. Ändå känner jag mig inte jättetrött idag så jag ska kanske sluta sova så mycket... Tror inte att jag skulle orka det i längden men vi får väl se.

Idag känner jag mig lite lugnare faktiskt. Jag tror att det beror på att jag bestämde mig för att inte åka till Uppsala idag och jag blev färdig med alla kläder igårkväll. Idag ska jag börja packa ner allting i lådor och sen städa grundligt här hemma. Det känns som om det kan behövas. Det är alltid trevligt när det är rent och snyggt när sambon kommer hem. Jag vet ju själva hur det är när man har varit borta och man kommer hem till ett snyggt hem. Då slipper man känna att det första man måste göra är att städa. Så i framtiden kommer vi att behöva städa på söndagarna så det är fint när vi komer hem på fredagarna =) Sambon kommer säkert att vara hemma en del under veckorna.

Nej nu måste jag sätta igång och kanske äta lite också.

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg :)

2010-08-27 @ 17:05:15
URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback