100826 - Går så där...

Hej på er!
Jag kan lova att jag inte har gett mig in på något som är roligt direkt. Just nu sitter jag och sorterar alla mina kläder och sambons kläder. Fy fan vilket sömnpiller =) När jag hade ätit lunch så var jag tvungen att lägga mig och sova middag för jag orkade knappt hålla ögonen öppna. Typ 1½ timme senare orkade jag öppna ögonen igen. Så nu blir det till att göra sig iordning, åka förbi Ica och hämta mina böcker som har kommit och sen åka till stallet för att rida Martell. Efter stallet blir det hem och fortsätta med alla kläder.

Uch jag tror att jag håller på och dra på mig någonting för jag har jätteont i halsen, nyser hela tiden och är megatrött hela tiden. Tur att jag har en lugn period framför mig då...Hehe eller inte

Kom precis på att jag måste åka förbi och köpa nya handskar för jag har tappat bort mina andra så jag måste sticka nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback