100826 - Får jag säga panik...?

Hej på er!
Egentligen borde jag ligga och sova nu för jag är sjukt trött men det känns inte som om jag har tid för det. Jag har hållit på hela dagen med min gaderob och sorterat upp alla kläder (även sambon btw) och funderat på hur jag ska göra inför söndagen. Jag vet inte om jag ska ta med mig större delen av garderoben till Uppsala eftersom det är där jag kommer att vara större delen av veckorna eller om större delen ska vara kvar här hemma och jag bara tar med mig en resväska varje vecka med kläder jag tror att jag ska använda. Fan jag har verkligen inte tänkt på det här förut eftersom jag inte ska flytta helt men jag kommer ju att vara borta en hel del. Varför skulle jag då ha kvar allting här hemma?? Fan jag vet verkligen inte hur jag ska göra...

Därför blir det inget Uppsala imorron. Jag hinner bara inte. Det skulle vara nollning och välkomstmottagning imorron men jag har verkligen ingen tid till att åka dit. Då försvinner ytterligare en dag, en dag som jag verkligen behöver för att hinna packa färdigt. Eftersom vi ska till Enköping på lördag för att fira mig och Elsa så "försvinner" ju den dagen också på sätt och vis. Nej jag måste göra det imorgon.
Dessutom har inte min present till Elsa kommit än heller trots att jag beställde den för typ 2 veckor sedan så det blir till att gå ner på stan imorron och hitta en annan present. Den som inte har kommit får hon nog i julklapp istället... Bara detta gör att jag stressar upp mig ännu mera =S

Nepp nu ska jag ta och lägga mig i sängen, läsa en stund och försöka varva ner så jag kan få sova lite... Imorgon blir det alltså mera packning, städning och tvättning.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback