100823 - Hemligheter...

Hej på er!
Jag vet att det var ett par dagar sedan jag bloggade men jag ville passa på att njuta av födelsedagshelgen riktigt ordentligt. Nu är det måndag igen och allt är som vanligt. Eller egentligen inte eftersom jag INTE åkte till jobbet imorse. Det kändes verkligen skitkonstigt att åka mot Enköping vid halv9 imorse istället för att åka till jobbet. Det kommer nog att ta ett tag innan man vänjer sig skulle jag tro. Det kanske börjar sjunka in när skolan börjar, förhoppningsvis.
Idag var jag hos syster och hennes söta döttrar i Enköping och myste istället. Vi var först ute och gick en bra promenad. Riktigt skönt väder, sommerväder =) Sen gick vi hem och åt lite pannkaka och sen blev det mera lek, handlade och åt mera mat =) Elsa är ju bara så himla söt. Hon tyckte att hennes mamma skulle ta med sig hennes lillasyster hem till S så hon fick ha mig för sig själv. Hon himla gullig, tror att man är rätt poppis hos systerdottern ;)

Jag har jättestora och roliga hemligheter att berätta snart men jag kommer att vänta lite till innan jag kan avslöja dem....

Nu blir det mera The Hills...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback