100821 - Lite klokare...

Godmorgon på er!

Jag hoppas iaf att man blir lite klokare över natten. Egentligen är det konstigt för jag är bara en dag äldre än igår när jag gick och lade mig, ändå säger man att man är ett helt år äldre... Aja gammal börjar man bli iaf =) Men jag väljer nog att se det som lite klokare istället. Med åren kommer visheten. Den är en tung börda som sliter på kroppen. Det är därför kroppen sakta men säkert bit för bit faller ihop. Du blir rynkigare, lite mera gråa hårstrån me allt detta för att folk ska se hur jobbigt du har det för att du är så vis och klok =) Så se det inte som att du blivit äldre, utan se det istället som att du bara blir smartare =)

Lite pepptalk även för mig.

Ikväll blir det kräftskiva för hela slanten. Vi blir inte jättemånga men det kommer att bli mysigt. Lite att fira mig blir det också så det är väl bäst att man lägger champagnen på kylning. Detta ska bli en födelsedag att minnas ;)

Just nu laddar jag upp med "the Hills säsong 1"

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback