100819 - Bakar tårta...

Hej på er!
Idag är jag riktigt huslig kan jag lova. Jag står nämligen i köket och bakar en tårta, även tårtbottnarna bakar jag själv. Annars räknas det ju inte =) Imorgon är ju sista dagen på jobbet och dessutom fyller jag år på lördag så det blir till att bjuda arbetskamraterna på lite tårta imorgon. Jag tror att den kommer att bli supergod för smeten var mumsig =) Sen blir det nog lite hallon och vaniljkräm imellan. Eller bara hallon för det kan bli ganska sött med vaniljkrämen till marängerna. Ja just det, sa jag att bottnarna blir en blandning mellan sockerkaka och maräng. Supergott....

Som sagt så är det sista dagen på jobbet imorgon och idag mitt under samlingen kom de in med presenter som avtackning. Det var vi verkligen inte beredda på varken Helene eller jag. Trodde att det skulle bli imorron men så blev det inte. Fan det gick verkligen inte att hålla tårarna tillbaka (det går inte ens nu när jag bara skriver om det...). Det var verkligen världens bästa present. Jag ska ta ett kort på det sen ska ni får se. Det var en överlevnads-väska med mat, skolsaker och gottis-saker =) Supernice. Tack så jättemycket. Men fy fan vad jag kommer att sakna det där stället med alla underbara barn och vuxna!!!

Nu måste jag sätta fart med nästa botten...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback