100817 - Snart fattig...

Hej på er!
Hoppas ni haft en bra dag. Det måste jag nog säga att jag har haft trots att det har regnat lite. Jag håller på och fixar lite saker inför studierna. Jag har ansökt till CSN (det är nu jag hade önskat att jag haft en megastor blogg som jag tjänade massor på hehe) och jag har beställt böckerna som jag behöver ha till första kursen. Fy fan vad det blev dyrt. Även här hade jag önskat att jag hade haft en megastor blogg som jag tjänade massor på. Det var iof bara 3 böcker men en av dem kostade öven 1000:-. Kul att lägga ut för en bok som jag bara behöver i typ 2 månader... Aja det är bara att bita i det sura äpplet och betala. Till nästa kurs är jag ju på plats så då är det lättare att få tag på begagnade böcker. Nu vill jag börja läsa innan föreläsningarna börjar och då får man stå sitt kast...

Nu blir det snart mat. Sambon vill ha pizza idag också. Tur att jag börjar plugga snart så jag inte har råd att äta pizza och andra onyttigheter varje dag för annars kommer jag snart att rulla fram...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback