100816 - Sista veckan...

Hej på er!
Nu går vi då in i min sista vecka på jobbet. Det känns verkligen helt overkligt. Kommer nog inte att fatta det fören jag vaknar på måndag om en vecka och inser att jag INTE ska åka till jobbet.
Helgen har varit riktigt bra. I fredags var jag skittrött så då blev det riktigt lugnt. Vi var nog hemma innan 12 men det var rätt skönt faktiskt. I lördags var vi till Hälleforsnäs för sambons brorson fyllde 20. Där hade vi en supertrevlig kväll. Tyvärr hade jag knappt ätit på hela dagen (klassiskt misstag) så igår mådde jag väl som jag förtjänade =) Jag sov typ hela dagen och var jättetrött...

Nu är det snart dags för jobb och möte efter det så jag kommer hem sent ikväll. Vill bara gå och sova igen....hehe

Ni får ha en bra dag

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback