100816 - Klumpen växer...

Hej på er!
Har ni haft en bra dag?? Rätt okej väder har det varit, men min klantighet slår alla rekord. Jag är och kommer alltid att vara klantig och varje vecka gör jag mig illa på något nytt irriterande sätt. Idag blev jag skitarg på mig själv. Jag var klantigare än en kalv på grönbete... Först gick jag rätt in i en gren så jag skrapade mig i ansiktet och fick barr ner i byxorna. INTE SKÖNT!! Sen skulle jag bara kliva över repen in till gungorna och glömmer att lyfta på fötterna och störtar verkligen rätt ner på marken... Inte ett dugg pinsamt och jag blir skitirriterad på mig själv. När jag äntligen tagit mig upp på fötterna igen och börjar inspektera skadorna ser jag att jag skrapat bort hud på halva högra skenbenet + fått fast smågrus i skinnet som jag sedan fick rycka ut, skrapat mig på båda knäna OCH tagit emot mig med högerhanden i fallet så jag knappt kunde hålla i en kopp för att jag hade så ont. Jag som inte redan har ont i handleden och den har varit ganska okej ett tag nu. Det är det slut med nu för nu smärtar den värre än någonsin tidigare... Fan också, jag blir så arg när jag gör sånt. Jag kommer snart slå ihjäl mig bara för att jag inte kan lyfta på fötterna ordentligt. Jag tror att jag är den ända människan som kan snubbla på ett plant golv bara för att foten fastnar i ingenting....



Nu är det bara 4 dagar kvar på jobbet och för var dag som går växer klumpen i magen på mig. Jag tycker att det är skitjobbigt, börjar nästan gråta så fort jag pratar om det och fjärilarna i magen är stora som dinosaurier snart. Jag fick dessutom hem fler papper och brochyrer från universitetet idag och det gjorde inte det hela lättare. Det är nästan så att man börjar ångra sig fast ändå inte om ni förstår vad jag menar.
 Jag fick dessutom veta idag att jag tydligen ska bort på fredag. Vad jag ska göra eller ha på mig vet jag inte. Det ända vi fick veta var att vi ska bort kl.19 på fredag. That´s it!! Vi får väl försöka att snoka lite till så man iaf vet vad man ska ha på sig. Känns inget bra att komma dit i balklänning om vi ska mocka koskit typ eller tvärtom...



Nej nu måste jag gå och sova. Jag ska snart upp igen och jag behöver all sömn jag kan få.

Sov gott
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Din svåger säger att han är den absolut klantigaste människan på jorden. Kan nästan hålla med... Ni får väl ha en liten tävling och utreda vem som är värst!

Kram på dig gumman!

2010-08-18 @ 20:32:45
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback