100811 - 8 dagar kvar...

Godmorgon på er!
Har ni sovit gott?? Själv har jag kommit in i en mardrömsfas där jag drömmer om massmördare/seriemördare som är efter mig och min sambo. Senaste drömmen var imorse. Den var riktigt riktigt jobbig för sambon blev skjuten vid ett tillfälle. Tur att mamma messade mig när det var som värst så jag vaknde till. Efter det blev det inte lika läskigt längre.

Idag har jag 8 dagar kvar att jobba, fortfarande med blandade känslor. Fick iaf veta att jg får flytta in i mitt rum den 29:e så det känns bra. Jag kommer att ha en vecka ledigt innan allvaret börjar. Ja tänkte att jag ska passa på att packa och läsa in mig i litteraturen under den veckan. Det är alltid bra att vara väl förberedd innan föreläsningarna...

Igår var det säsongspremiär för ridningen igen. Det var riktigt kul att komma igång igen. Jag tror till och med att Chessire tyckte att de var kul att jag var där även om han fick jobba ordentligt. Idag är det dags igen, fast denna gång är det Martells tur. Jag har inte ridit honom på hela sommaren heller så det ska bli mycket kul. Jag lär ha en grym träningsvärk imorgon eller på fredag. Den brukar komma ett par dagar efter första passet =)

Nahepp nu var det dags att göra sig iordning.
Ha en superbra dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback