100810 - Dags att jobba...

Godmorgon!
Är det någon som är vaken?? Själv har jag varit uppe en bra stund nu och måste börja göra mig iordning typ nu. Varför är det alltid så att jag är jättebra på at gå upp tidigt så jag ska ha gott om tid på mig och göra mig ordning och så. Ändå hamnar jag alltid här först och måste sen stressa iaf... Det slår aldrig fel vill jag lova. Jag måste åka om en kvart ungefär och jag siter fortfarande i morgonrock. Tur att jag har blivit så snabb på morgnarna nu jämfört för 3 år sedan när jag började jobba på mitt jobb. Då tog det minst en timme för mig att bli klar...

Idag blir det ridpremiär efter sommaren. Får väl se hur bra jag mår imorgon, man brukar få rätt bra med träningsvärk första gången på länge men jag hoppas att det ska gå bra.

Nej nu måste jag verkligen göra mig iordning. Ska komma ihåg att stlla klockan till sambon också så han kommer upp sen (han ska jobba här i stan i 1½-2 veckor framåt, JIIPPII)

Ha en ba dag

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback