100809 - Ensamheten slår till...

Godmorgon på er!
Så börjar jag idag min nästsista vecka på jobbet. Nu börjar de kännas att det snart är slut och det kommer att vara så sjuuk jobbigt...Aja mer om det sen.

Idag var det riktigt jobbigt att gå upp. Klockan ringde första gången vid 4 för sambon skulle upp. Hans semester är slut och jag kommer att sakna honom något fruktansvärt här hemma. Mer än vanligt skulle jag tro för nu har jag ju återigen vant mig vid att han är hemma. Det är väl bara att bita i det sura äpplet en gång till och göra det bästa av situationen =)
Min klocka ringde inte förän vid 6 och då kände jag mig ganska pigg. Sen snoozade jag ett par gånger för jag inte hade någon lust att gå upp och sen var jag helt död. Nu sitter jag här och bara längtar tillbaka till sängen medan jag vet att jag måste hoppa in i duschen.

Nehepp nu måste jag sätta lite fart.
Ha en bra dag

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback