100807 - LL...

Hej på er!
Idag är det en riktig LL, Ledig Lördag. Jag har ingenting planerat och inga måsten och det känns ganska bra faktskt. Om 10 minuter ska jag ringa och beställa mat och efter det vet man aldrig vad som händer... Någon som har några förslag??

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Hela mitt liv känns som en snurrande karusell och jag vet varken ut eller in. Jag har 2 veckor kvar på ett jobb som jag älskar och som jag absolut ine vill sluta på men samtidigt ser jag jättemycket fram emot att få börja skolan igen och bli en liten plugghäst med pennskrin, anteckningsblock och glasögonen på näsan. (jag önskar att jag hade behövt glasögon för jag tyckar att det är så himla snyggt och man ser så sjukt smart ut i dem) Så om mina ilägg är konstiga eller obefintliga just nu så vet ni varför. Jag slits mellan så otroligt mång olika känslor att jag knappt vet jag heter =)

Som jag sa tidigare så har jag inte planerat längre än att jag nu ska ringa och beställa lite mat. Sen är det ett oskrivet blad =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback