100805 - JAG KOM IN!!!!!

Hej på er!

Idag fick jag äntligen det efterlängtade antagningsbesked 2 som visade att jag kom in på Språkvetarprogrammet i Uppsala. Jiippii!!!! Åh jag längtar verkligen tills det är dags för första dagen. Jag kan tänka mig att det blir så där pirrigt och nervöst som det var när man var liten och började i en ny klass där man inte kände någon. Man trodde att man aldrig skulle hitta någon att prata med eller sitta bredvid och att man alltid skulle vara ensam. Lite av den känslan börjar så smått infinna sig eftersom jag dessutom ska "flytta" till en helt ny stad som jag verkligen inte hittar i. Det kommer abslout att bli spännande och jag vet att det kommer att bli skitroligt. Hittar jag bara en kompis som är hälften så störttskön som Camilla var i Örebro så vet jag att jag kommer att få det bra. Roligare och mysigare människa får man leta efter =)
Kan ni fatta att jag hade kunnat varit färdig rättsvetare vid det här laget om jag hade gått kvar. Om jag bara hade gått in lite mindre i väggen så hade det nog gått. Denna gång satsar jag fullt ut, inge extrajobb som tar överhanden, inget massa pendlande varje dag på ett tåg som aldrig var i tid.

Aja mera framtid snart. Jag vågar inte rikitgt titta framåt för mycket för då måste jag ta itu med att jag faktiskt inte ska jobba kvar på mitt jobb något mera och det kommer att bli skitjobbigt. Vi tar inte det nu, vi sparar det till senare.

Nu blir det the Spy next door.

Puss


Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis kusin!! Vad skoj för dig! Jätteglad för din skull =D Kommer nog bli kanon ska du se. Kramar

2010-08-05 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback