100801 - Första Augusti/näst sista semesterdagen...

Hej på er!

Inga bilder från semestern ännu, jag har verkligen inte orkat. Min kropp gör så fruktansvärt ont just nu att det bara inte finns någon lust att sitta vid datorn. Nu var jag inne och skickade lite mail så jag passade på att blogga lite. Jag hoppas att ni har överseende med det.

Idag är det första augusti redan och jag fattar knappt att det är sant. Var tog juli vägen och vart tog semestern vägen?? Imorgon har jag min sista semesterdag på typ 3-4 år. Sen lär jag behöva sommarjobba för att få ihop ekonomin när jag blivit student...

Nej nu ska vi iväg och kasta sopor och hämta hem min bil som har varit på semester ute hos päronen =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback