100429 - 19 grader...

Hej på er!

Jag hoppas att ni har haft en bra dag. Visst har det varit ett underligt väder idag. Först moln, sen sol, sen störtskur... Helt galet men också väldigt varmt. Över 19 grader =) Jeeaaa äntligen lite värme. Jag hade verkligen ingen lust att åka hem när jag hade slutat jobba, så jag bestämde mig för att åka hem till mamma och pappa istället. Min farbror och faster kom också dit så det var mycket trevligt. Lite mat och fika =)

Haha jag tappade bort mig totalt, sorry men jag är rätt virrig just nu. Jag kan vara jätteinne på en sak och sen bara tappa bort det jag höll på och skriva om eller prata om... Aja ska nog gå och sova nu istället. Jag lovar att försöka vara mer sammanhängande imorgon =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback