100428 - Regntunga skyar...

Molnen hänger mörka över huset och snart lär himlen öppna sig. Det är ju så klart eftersom jag varit inne hela dagen när det var fint väder. Åhh vad jag hoppas att det är fint väder i helgen. Det skulle vara riktigt skönt.
 Vi ska göra en jättekul grej i helgen som jag längtar massor till. Jag berättar mer om den sen...
Det värsta är att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Om jag är i köket på fredag också så hinner jag kanske ner på stan och shoppa någonting riktigt fint till mig =) Men jag återkommer...

Jag fick ett mess från min syster igår där hon berättade att hon ch svågern hade köpt något till mig när de var på kryssning. Men HALLÅ, det är taskigt att säga så. Jag är ju jättenyfiken ju... Jag vet att om jag hade sagt så till henne hade hon till slut tjatat ihjäl mig för att få veta vad det var. Nej jag måste se till att träffa dem snart, mycket snart så jag får veta vad det är. Sen var det länge sedan vi sågs så vi måste faktiskt ses snart. Jag längtar efter dem, syster och Elsa... Ja Micke också men inte lika mycket hehe =) Nästa fredag slutar jag ju faktiskt 1 så då kanske jag kan åka dit, eller om de vill komma hit...

Nej nu måste jag städa lite. Cic kommer hit om en stund och jag ska färga håret på henne. Sen ska vi även kolla på Gray´s anatomy.

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi skulle kanske kunna ta och komma till dig nästa fredag. Elsa ska ju dit i vilket fall som helst. Ska höra med mamma och pappa oxå. De kanske väldigt gärna vill komma hit och hämta henne... Vi får ta och höras!

Kram

2010-04-28 @ 20:26:58
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Absolut det låter bra =)

2010-04-28 @ 22:33:18
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback