100428 - En bal på slottet...



Nja inte riktigt men vi ska faktiskt till slottet på lördag för att avnjuta en 3-rätters middag tillsammans med mina föräldrar. Det ska bli så himla mysigt. Vi ska alltså till Sundbyholms slott =) Jag har jobbat där ute och jag känner ägarna rätt väl men det är ändå så speciellt att komma ut dit och bara känna tidens vingslag... Dessutom har de gjort om en massa och renoverat och jag har inte sett det än så jag kan kanske få min sambo att åka dit lite tidigare för att spana in den nya inredningen. Ägarinnan har tjatat LÄNGE på mig att jag måste komma ut och hälsa på och det var alldeles för länge sedan som jag gjorde det så jag måste göra det nu. Egentligen är det ju roligast att åka dit en vardag eftersom de flesta jobbar då och men vill ju träffa så många som möjligt. Måste fundera vidare på detta =)

Jag hade tänkt att lägga upp lite fler bilder men deras hemsida vill inte just nu... Gå in och titta själva =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad trevligt! Nu blir jag allt lite avundsjuk! :-) Kram på er

2010-04-28 @ 20:23:41
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback