100427 - Rubrik...

Sorry, men jag kom verkligen inte på någon bra rubrik idag. Det har varit en tuff dag idag, rolig men tuff. Tyvärr har handlederna spökat och nu har jag fruktansvärt ont. Jag måste verkligen ta några tabletter innan jag åker tillbaka till jobbet annars kommer inte mötet att bli så där jätteroligt. Jag vet iaf att det kommer att bli lite gott godis att snaska på under tiden så det gör ju det hela lite mera positivt =)

Inte mycket har hänt idag faktiskt. Jag vill inte gnälla varje dag så jag tänker faktiskt inte göra det. Jag kan bara säga att jag LÄNGTAR efter att få gå till doktorn nu så jag kan få hjälp med smärtan.

Jag återkommer mera när jag kommer hem igen

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback