100426 - Världens snällaste svärmor =)

Hej på er!

Vet ni vad det mest pinsamma man kan råka ut för...Jag lyckades nämligen med det idag och som tur är var det inte lika jobbigt idag eftersom jag hade turen att min svärmor var där och räddade mig.
Okej så här var det: Jag stannade på Ica på vägen hem för att fylla på kylen lite så jag hade något att äta ikväll. Så jag strosade runt där och korgen fylldes på ganska snabbt. Jag bestämde mig för att göra en ädelostsås med skinka och körsbärstomater så jag fick gå runt och tillbaka lite eftersom jag kom på det i mitten av affären...Men men det är sån jag är =)
Iaf så när jag äntligen var färdig så släpade jag min nu väldigt tunga korg till kassan och träffar då på min kära svärmor. Vi står och pratar lite medan jag packar upp mina varor på bandet. För att förbereda mig lite så stoppar jag ner handen i handväskan för att ta upp plånboken och hittar den inte. . .  Fan fan fan är min första tanke. Jag visste att jag hade lagt över den tillsammans med mynt"påsen" imorse när jag bytte till vardagsväskan så den måste ju bara ligga där... Men nepp ingenstans. Åh jag hatar verkligen när sånt händer, det är ju j***la jobbigt OCH PINSAMT så in i Norden.
Som tur är var ju min kära svärmor där och jag fick låna pengar av henne så jag iaf slapp lägga tillbaka alla varorna igen. Så imorgon ska jag åka förbi blomsteraffären innan jag åker och lämnar tillbaka pengarna och köpa en STOOR bukett till henne =)


Men det har verkligen varit en otursdag där jag har tappat saker, gjort mig illa och hällt saker på glov och på mig själv. Dessutom har jag varit tvungen att ha båda handlederna lindade idag så med alla mina plåster + några sköna blåmärken från min lika illa dag igår så skulle man nästan kunnat tro att jag hade varit i slagsmål eller nåt under helgen... haha det måste ha sett ut =)

Aja idag blir det en lugn hemmakväll med mig själv...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback