100424 - Sol i sinnet, sol inne...

Hej på er!

Åh vilken underbar lördag det är. Det är soligt och härligt ute, jag har hunnit vara upp ett par timmar och kollar på Pirates of the Caribbian (eller hur det nu stavas). Hade tänkt att äta lite snart för jag börjar bli riktigt hungrig. Sambon stack ivär till Åker idag för att fiska med några kompisar så jag stämde träff med Cic för en fika hos henne. Tur att jag har henne för hon erbjöd sig att baka =) Hehe mycket trevligt för jag är riktigt fikasugen. Jag går kanske förbi ICA och handlar några Ballerina kladdkaka också. De är ju så himla goda =)
Cic har iaf lovat att hänga med mig på en visning sen eftersom sambon är borta hela dagen. Jag har stora förhoppningar på den här lägenheten. Den ligger på ett bra ställe (nära till Elin och Anna), är fin och fixad och lagom dyr...
Vi har en visning till imorgon på ytterligare en lägenhet så vi får väl se vilken vi gillar mest. Nu börjar det rulla på med några intressanta.

Jag tror att jag ska ta och bege mig ut på en liten promenad och njuta av det underbara vädret. Allt regn och snö har verkligen varit deprimerande för mitt psyke (och min kropp) Men nu är det sol och jag behöver verkligen sörpla i mig allt jag kan av den. Jag har förresten ringt och bokat tid nu så jag äntligen kan få svar på vad det är för fel på mina händer och leder. Äntligen tog jag tag i det...

Nej nu blir det mat...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback