100422 - Storstädning....

Hej på er!

Jag råkade sova lite mera än jag egentligen borde imorse, men jag hann både duscha och tvätta håret och sminka mig =) Men jag hann inte blogga innan jag stack iväg till jobbet, tyvärr.

Sen jag kom hem från jobbet har jag faktiskt gjort något som verkligen behövdes.... STORSTÄDAT!!!! Jag har plockat undan, dammsugit, diskat, fixat och fejat. Jag tänkte faktiskt överraska sambon, att han får komma hem till en städad och fin lägenhet. När han åkte iväg igår morse såg det verkligen ut som ett bombnedslag. Hehe men nu börjar det bli riktigt fint faktiskt. Jag hoppas bara att sambon ser det när han kommer hem imorgon.

Som ni kanske märkt så är jag inte i stallet och rider idag som jag brukar vara på Torsdagar. Mina händer klarar inte det idag. Jag märkte igår när jag red Chessire att jag knappt kunde hålla i tyglarna eller rida lätt (ni som kan hästar fattar) och när jag inte ens kan sånt (väldigt basic) då är det illa. Så jag kände att det nog inte ens var någon idé att prova ideg när det var lektion. Tyvärr =( Jag måste nu ringa till min läkare och titta upp var det är för fel, eftersom även vänsterhanden nu börjar bli lika dålig som höger...

Nu är snart Sveriges värsta bilförare finalen slut och sen blir det nog kanske till att sova.

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback