100421 - KRASCH....

Oj, jag tror att en bomb har exploderat här hemma ellerockså har det varit någon här medan jag var på jobbet och farit omkring och stökat till en massa... Vad tror ni?? Jag tror att det kom in en tornado här och blöåste runt allt =) Alltså helt ärligt så är det så sjuukt stökigt här hemma att tom jag tycket att det är jobbigt. Och då är det illa. Ibland kan sambon säga att vi måste hem och plocka för det är saker överallt och jag kan verkligen inte se vart alla dessa saker är och jag förstår verkligen inte varför han hetsar upp sig så mycket. Men nu är det verkligen saker ÖVERALLT!!!! Nästan iaf så jag skulle alrig ta hem någon hit för det ä'r knappt så att jag vill vara här... Jag måste verkligen städa här imorgon. Idag orkar jag verkligen inte men imorgon ska jag ta hand om det. Jag hoppas att jag hinner färdigt till på fredag så det känns lite roligare när sambon kommer hem igen =)

Aja nu sitter jag och väntar på att pasta vattnet ska koka upp så jag får i mig lite mat. Jag har egentligen ingen lust alls att laga mat, min kropp mår verkligen skit idag, men magen säger ifrån. Den vill ha mat, så jag måste väl kanske lyssna på den för en gångs skull...

Sen blir det en lååång dusch för att värma upp min lilla frusna kropp. Jag har ridit ute i regnet idag och det var inte skönt vill jag lova. Att det dessutom blåste nästan storm gjorde att det blev ilningar rätt in märgen. Därför lär jag behöva värmas upp ordentligt för att inte ligga och huttra hela natten...

Nu blir det lite mat och sen vet jag inte. Kanske lite spel =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback