100418 - X-BOX....

Ska bara ner i tvättstugan och hämta tvätten...1 min =)

Så där, hej!
Har ni haft en trevlig söndag? Själv har det varit en lugn och skön söndag faktiskt. Vi har gjort lite lagom mycket saker. Vi har hunnit med att fika, ätit på Slagsta glass (första för säsongen) och köpt pizza på ett nytt ställe. Dessutom lånade vi med oss lite filmer hem från Linda så vi passade på att titta på the Waterboy med Adam Sandler direkt när vi kom hem. Den var riktigt rolig faktiskt. Jag har inte sett den tidigare men den var bra. Jag tror inte att Sandler gör några dåliga filmer... Tyvärr var min pizza inge vidare. Botten var jättefin och smaken lika så men det rann verkligen fett om den. Värre än en Billy´s panpizza så hela jag var nergeggad med fett tillslut. Tror att jag ska ta en annan sort nästa gång från det stället. Ush illamåendet slog till nästan på en gång och även magen gjorde uppror...

Aja sen har vi mest suttit och spelat. Jag börjar bli helt okej nu om jag får säga så. Det är riktigt roligt så vi får väl se hur mycket spelande det blir i veckan när sambon är borta. Haha alla blev rätt förvånade igår när sambon var hos Jocke och spelade och han helt plötsligt loggade in på x-boxlive... En som de spelade med sa då: Ah, nu kom loggade han in, ska vi invita? Och Jocke vänder sig mot sambon och säger till micken: Men han är ju häär ju...??
2 sekunder senare ringer sambon till mig för att kolla om det är jag som har loggat in. Haha vem skulle det annars ha varit?? Frågar jag då tillbaka...

Nu blir det iaf sängen för min del. Jag behöver nog all sömn jag kan få inför denna arbetsvecka...

Sov gott, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback