100418 - Jävla Idiot....

Det är lugnt Lina, jag tyckte att de hade kunnat sagt till innan jag gick in på banan. Då hade jag kunnat rida fram lite till istället för att ladda upp honom =)

Hej på er!

Jag är bara jävligt irriterad just nu men lovar att inte ta ut det på er. Det är inte ert fel, men jag kanske låter arg iaf. Jävla människor att inte kunna bete sig som folk. Man gör inte så där, faktiskt!!! Men de är utskällda så jag ska försöka släppa det...

Hade ni en trevlig kväll igår?? Min såg först ut att bli rätt värdelös, men sen kom sambon och 2  3 vänner över och vi spelade lite innan vi stack iväg till rudan och tog en öl. Riktigt trevligt och skön kväll som avslutades rätt tidigt. Jag bad även sambon om att jag skulle få sovmorgon idag så han skulle gå upp och ta tvätten. Först vaknade jag såklart av att han gick upp och prasslade och höll på. Jag låg där och kände mig skitirriterad dels för att jag ska vara så lättväckt och dels för att han förde sånt ljud (tyckte jag). Men jag lyckades tvinga mig själv till att ligga kvar i sängen och till slut somnade jag om för nästa gång jag slog upp ögonen och tittade på klockan var hon 9. Ritkigt skönt att få sova lite extra. Min kropp behöver verkligen det just nu efter denna veckan. Den är verkligen heelt förstörd och jag vet att det kommer att bli rätt mycket även denna vecka som kommer. Man kan ju hoppas att alla är på plats igen så det blir lite lugnare iaf =)

Snart blir det fika i Timmie och Lindas nya hus.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback