100417 - Stallet strax...

Hej på er!

Long time no see. Nu har jag äntligen fått sova ut och känner mig lite mera som en människa igen. Har verkligen varit heelt slut den här veckan. Oj, jag är nog det fortfarande, jag fastnade lite i tankarna =)

Aja idag är det tävlingsdags igen. Det är lektionsgruppsmästerskap i stallet och vår grupp ska vara med. Vi får väl se hur det går men Marie har räknat med en vinst så vi får väl göra vårt bästa för att inte göra henne besviken =) hehe Snart ska jag göra mig iordning för att sticka iväg till stallet. Jag måste hinna knoppa Chessire och brukar ta sin lilla tid. Han har nämligen tjockare man än Elisabet Höglund if you see what I meen =)

Whish me luck =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback