100417 - Samlar kraft...

Hej på er!
Jag kom hem här för ett par timmar sen och har hunnit duscha, äta och spela lite. Jag passade på att spela när inte sambon var hemma och det gick väl okej. Jag är bara så himla kassa på att styra ordentligt men det tar sig iaf. Så jag kan kanske också bli bra tillslut =)

Det gick iaf bra i stallet idag. Vår grupp vann och jag tror att jag fick de högsta poängen för dagen så det kändes ju bra. Synd bara att han hann bli så himla seg bara för att jag var tvungen att vänta på en som hade blivit försenad. Hade jag vetat att jag behövde invänta henne så hade jag inte släppt spöet och gått in på banan så tidigt. Men men det gick ju vägen iaf =) Tur att jag har min lilla skrutt som jag kan tävla på. Snart kanske det inte blir så många fler tävlingar så det gäller väl att passa på så länge jag kan...

Nu sitter jag har på min nya favoritplats, spelfotöljen och inväntar lite energi. Jag hade hoppats på att den skulle hoppa på mig så jag hade kommit igång igen men icke sa nicke, den vill inte komma hit så jag fick byta strategi. Nu samlar jag ihop tillräckligt med energi för att orka ta mig till Jocke där resten av gänget håller hus. Vet inte hur det ska gå men vi hoppas på det bästa. Jag önskar mig iaf en ordentlig sovmorgon imorgon och jag tänkte flörta lite med sambon så han går upp och tar tvättstugan. Det värsta är ju att jag vaknar av klockorna men jag slipper gå upp då. Jag ska se om jag kan få honom på samma tankar som jag =)

Ha en trevlig kväll

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt för att jag var sen visste inte att du var tvungen att vänta... kram lina

2010-04-17 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback